neděle 13. prosince 2015

Obsese stormtroopery...

 Víte, nejsem typický fanoušek sci-fi. Nikdy jsem nebyla a nikdy nejspíš ani nebudu. Pár let zpátky jsem měla s tímto žánrem celkem problém. Špatně se mi chápalo co jak myslí, velká část věcí mi přišla absolutně nesmyslná (teď na vysoké se mi potvrdilo, že to fakt hovadina víceméně je) a další podobné věci.
 Ovšem časy se mění a konečně (už asi rok a půl) se mi daří si sci-fi oblíbit. Není to lidmi, není to samotnými filmy/seriály/whateverthefuck, ale je to díky té temné straně internetu (síly dnešní doby). Jistě víte, že premiéra Star Wars doslova klepe na dveře a tohle byl způsob jak jsem konečně plně do tohoto fandomu pronikla...

Varování: Obsahuje slash... velké množství slashe a něco na způsob Ciriina přiznání. Kdo to přečte a bude pomlouvat bude popraven. Kdo to nepřečte a bude pomlouvat, bude popraven... dál to znáte.


 Jako vždy a vše i tohle začalo absolutně nevinně. Jako správný shitty cosplayer jsem si řekla, že se blíží premiéra star wars a tak bych mohla něco vymyslet. Nejdřív mě napadla královna Amidala, protože prostě jo, ale z nedostatku času jsem se musela rozhodnout pro něco jednoduššího... A jelikož bych full cosplay nestíhala ani kdybych se rozkrájela, rozhodla jsem se pro helmu stormtroopera.
 Začátek je primitivní, prostě karton poslepovat tavkou (a způsobit tak značné množství popálenin), naplácat na to vrstvu kašírky a opravami toho co jste dojebali (a budete se modlit aby si lidi nevšimli té maličkosti, kterou jste zapomněli opravit). Pak na to plácnete tmel, zbrousíte, hodíte herkules a lakujete... easy... práce jen na zhruba dva až tři dny když se tomu věnujete pořád.

 A tak vznikl (kecám, stále vzniká, páč jsem lemra líná) Wilson. Jo jasně, jedna helma, člověk by řekl, že se nic neděje. Problém nastává v okamžiku, kdy se okolo té věci začnete chovat ochranitelsky. Hodně ochranitelsky.
 Zbytek už na sebe nenechává dlouho čekat. Figurka na tužku z cereálií? To jsem prostě musela mít! Ne fakt... to vrazíte na tužku a kolik srandy je s tím... byste nevěřili.

 A když už máte tu vtipnou věc na tužku, tak potřebujete i nějaký sešit, to dá smysl. A aby to ladilo tak taky nějakého stormtroopera. Pak se i stalo, že jsem narazila v comic city na tašku... a má peněženka v ten den krvácela.
 Nevím čím to bylo, nevím co přesně z těch věcí byl spouštěč, ale je to lavina. Jako vždy když se člověk pro něco nadchne. Potřebuje větší a kvalitnější množství. A tak jsem jednoho dne zabrousila na fanfiction net.


 Po mnoha nespěších při hledání (protože jsem dump a chemistry rules) mi došlo (two weeks later), že stačí do vyhledávání napsat stormtrooper, nastavit ratingy a najdete vše co potřebuje... ale to nic nemění na tom, že nejlepší povídky jsou s Boba Fettem... A bývalými Clone troopery... and stuff...

A štve mě, že mi sem nejde hodit tohle video.

Žádné komentáře:

Okomentovat